Home Viral

“Apa Salah Kucing…”- Terlalu Benci Dgn Kucing, Bapa Sanggup Tiru Aksi Kucing Depan Anak

85
0

Rakaman yang meraih berjuta million penonton di laman Tiktok mencuri perhatian netizen apabila seorang bapa yan berwarganegara cina sanggup meniru aksi kucing di depan anak perempuan beliau yang ingin memelihara kucing. Hal ini kerana bapa kepada seorang anak perempuan ini tidak gemar akan kucing untuk dipelihara di dalam rumah.

akan aku buat mcm ni kalau anak aku mintak nak cat..”

Berikutan itu, aksi yang dilakonkan oleh bapa kepada perempuan itu menimbulkan rasa tidak puas hati kepada bapa bliau namun tindakan tersebut mencuit warga netizen untuk menonton rakaman tersebut sampai habis. Aksi yang ditunjukkan oleh bapa gadis itu adalah menunjukkan bahawa kucing bakal mengotorkan rumah mereka.

Namun penyampaian yang dilakukan dalam rakaman tersebut cukup membuatkan ramai terhibur dan menyatakan bahawa tidak semua kucing mempunyai personaliti yang liar. Setiap kucing yang dipelihara pasti akan menjadi jinak jika pandai mengajar kucing tersebut dengan cara yang betul.

Baca ini: “Dah Pukul 1:20 Pagi..” Ibu Bapa Terkejut Lepas Intai Anak Di Bilik, Tk Sangka Ini Yang Jadi
Baca ini: “Sebab Boleh Dik..”- Pengantin Tersekat Dalam Kereta Punca Gaun Terlalu Kembang

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen yang diberikan oleh netizen seperti :

@sehashaharudin: cara dia lakonkan balik tu mcm die penah sehidup semati dgn kucing

@Raiiyan09: when they finally adopt a cat, surely the father will love the cat the most

@nnyb: sangat menjiwai watak. bg dia oscar seketul

@Kak Ana: ayah dia x kena sifir dgn kucing lagi.skli kena sifir kad atm pun dia sgup bagi

@Zack: at first I hated cats, but when my dad brought a cat because of rats. Now I am loving it to have cats . they are cute and playable. friendly too

@BroKhai: bila bapak ko x nak bela kucing…jd dia yg jd kucing dirumah

@FA EMPIRE : akan aku buat mcm ni kalau anak aku mintak nak cat cat cat

@Munirah Hamid: anak saya puas pujuk ayah dia nak bela kura2,sampai sekarang masih tak dpt kebenaran

@Angie 1: you don’t need a cat when you have a dad that can be anything

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here