Home Uncategorized

“Dia Masih Bujang..”- Gelagat Lucu Tuanku Di ‘Jelajah Borneo’ Curi Perhatian Rakyat

277
0

Di akhir pengembaraan konvoi berkenaan jelajah Sabah mendapat perhatian dari para netizen baru baru ini.Yang di-Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah bersama anakanda tercinta beliau, Tengku Hassanal beramah mesra dengan penduduk di Sabah dan tidak sangka laungan dari Tuanku cukup membuatkan riak wajah di Tengku Hassanal berubah malu.

Mengikut dari yang ditonton di rakaman dari orang awam, rata rata rakyat mula mengerumuni mereka untuk mengambil gambar untuk kenang kenangan berubah menjadi detik yang begitu meriah apabila Tuanku meminta agar rakyat diam buat seketika dan Tuanku mula memegang tangan naakanda beliau dan melaungkan bahawa anak bujang beliau masih berstatus bujang.

Berikutan itu, reaksi Tengku Hassanal mula mencuri perhatian netizen apabila wajah beliau bertukar malu dengan kenyataan dari ayahanda beliau. Sehubungan dengan itu, pelbagai sorakan dapat didengar melalui rakaman tersebut dan keadaan pada hari tersebut kelihatan begitu meriah dan seronok.

Boleh baca :“Kifarah Saman Geng RXZ..”ANIH Sahkan Kejadian Tanah Mendap Di LPT 1

Boleh baca : Tak Masuk Akal, Satu Cawan Ais Kosong RM1.90

Rakaman dapat ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom

Pebagai komen diberikan di laman Tiktok seperti :

@manjalara: nakkkk nakkk…tp nak berangan je hahahahha

@doremifasolati: mana nak dapat borang ni? ka ada edar google form?

@Salamah Binti Slamet: Assalammualaikum
Salam sjahtera bwt YDPA dn tengku hasanal daulat tuanku hrumm sempat lg kduanya borak mesra mciut hati daa

@inchiik wan: aku tengok pun aku senyum2 gembira bila YDPA begitu sangat ramah bersama rakyat. daulat tuanku

@MamiAinaShop: bukan hanya kembara Borneo sekaligus mencari jodoh

@sumi: tul kan Sumi. negara muslim harus berpasangan SM negara muslim juge..jadikan satu. dua negara

@.menyindiri: seandainya anak” sultan dan agung berkahwin dengan orang” kampung maka dunia’ ini pasti kiamat

@yuhanis: hahahahaha “dia masih bujang” kat tengku hassanal, “dia dah kawin” kat tengku amir

@Nor Laili598: comel sgt aihhh..10x ulang pun x jemu

PERHATIAN: Pihak negaraku tercinta tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak negaraku tercinta juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here