Home Viral

“Ini Baru Ingat Mati..”- Jemput Rakan Di Klia Pakai Van Jenazah Curi Perhatian Netizen

122
0

Sahabat susah senang jarang dijumpai kini namun yang ada di saat diperlukan pasti muncul. Kisah seorang rakan yang meraih perhatian netizen di laman Tiktok berkenaan membawa van jenazah untuk menjemput rakan beliau di Klia mencuri perhatian netizen untuk menonton video yang hanya berdurasi beberapa saat.

“Kalau seat tak cukup sorang boleh baring”

Rakaman tersebut jelas menunjukkan kelibat sebuah van jenazah yang hadir untuk menyambut rakan rakan beliau yang sedang menunggu ketibaan beliau. Namun rakan rakan beliau agak terkjut apabila mereka perlu menaiki van tersebut dengan menyatakan bahawa teman mereka gemar melakukan gurauan kasar seperti ini.

Namun begitu, ketika sudah menaiki van tersebut, rata rata memang merasa sekit meremang sehingga ramai menyatakan bahawa teman mereka membuatkan mereka lebih ingat kepada kematian. Hal ini menimbulkan rasa lucu kerana reaksi teman teman beliau yang terkejut dengan kejutan yang diberikan oleh teman mereka.

Baca lagi :“Nanti Saya Pindah Sarawak..”- Rakyat Pahang Minta Tengku Hassanal Ingat Jalan Pulang

Baca lagi : “Dah Pukul 1:20 Pagi..” Ibu Bapa Terkejut Lepas Intai Anak Di Bilik, Tk Sangka Ini Yang Jadi

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen diberikan oleh para netizen seperti :

@Azim: Kalau seat tak cukup sorang boleh baring

@Rysha:Kalau aku, aku tak mahu duduk kat belakang….apa nak jadi, jadilah….Yang penting aku duduk depan. Jadi driver pun tak apa

@Syuhada Norzi: Kalau jalan jauh2 penat bole baring terus dlm tu

@SweetMinMin: Ni nk buka radio pun serba salah

@ʜᴀɴ ᴄʜᴇᴇ ᴛᴀɪ: Confirm sepanjang jalan berzikir je ni

@Noritaz Eta: lain macam gurau DIA…

@rohaidaismail8892: Mengigatkan kematian betull

@myazara: kawan dari neraka tapi membawa ke syurga.. in sha allah

@ayuyuyu880: jangan pandang belakang, nanti ada org lambai2 , ajak baring sekali kat belakang

@Shine Your Day: beso gelaknya ahahahhahahaah

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here