Home Hiburan

“Layan Je Perangai Maktok..- Tak Malu Letak Nenek Dekat Stroller Bayi Curi Perhatian Netizen

154
0

Tular di media sosial dari orang awam berkenaan kisah satu keluarga yang menjaga Maktok di KLIA. Rakaman tersebut jelas menyatakan bahawa keluarga tersebut menjaga Maktok mereka dengan penuh kasih sayang. Kepenatan dan sakit tua yang dialami oleh nenek tersebut buat mereka lebih peka dalam penjagaan Maktok mereka.

Menurut yang dikhabarkan, mereka sekelurga cuba menghiburkan nenek mereka yang sudah kepenatan di KLIA dan mengikut sahaja kemahuan Maktok mereka supaya Maktok mereka tidak berasa penat berjalan. Hal ini membuatkan ramai geli hati dengan layanan mereka terhadapa Maktok mereka kerana hal tersbrut sangat melucukan di pandangan warga netizen.

Rakaman ini sangat mencuit hati netizen apabila Maktok mereka mula duduk di stroller bayi fan membuatkan ramai ketawa geli hati dan menyatakan hal tersebut begitu comel. Memori yang terukir antara keluarga tersebut bakal menjadi kenagan yang termanis bersama Maktok mereka.

Baca ini: “Kenapa Zalim Rakyat ?”- Kenaikan Harga Barang Keperluan Buat Rakyat Mula Bersuara
Baca ini: “Hati Kering Betul..”-Wira Langgar Polis, Tekan Minyak Lari Tak Cukup Tanah

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen yang diberikan oleh netizen seperti :

@Roses : Aku healing sampai pagi tak balik

@a : jenama ape stroller tu.. nak beli, semua boleh naik tanpa mengira umur

@PakejMurahKakJoyah: Tu namanya stroller kukuh n bgs dibeli hahahah spill the jenama hahaha

@MissNurF: ter imajin diri sndr akan datg lak tngok maktok

@ica: mcm nenek sy.. dah tak larat jalan tapi taknak naik wheelchair. malu katanya. lepastu baran

@natalia cocova susan: aku rasa ni aku nnti jadi moktop

@Jkjkjk: Spill brand stroller.nk ltk bapak saya

@ProjexByNora Singapore: Nenek review stroller kuat Nenek

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here