Home Fakta Menarik

“Macam Nugget Ayamas..”-Lampu Nyaris Jatuh Atas Isteri, Busana Isteri Pereka Fesyen Jadi Perhatian Ramai

312
0

Tular di Tiktok berkenaan sepasang suami isteri yang hadir ke sebuah majlis yang bertemakan ‘clubbing’ raih perhatian ramai apabila si suami merupakan seorang pereka fesyen, mereka satu pakaian untuk beliau dan isterinya. Pakaian yang digayakan tersebut menjadi tumpuan kerana busana tersebut kelihatan begitu aneh.

” luar biase sgt pasangan ni..mmg patut jadi ikon..”

Terdahulu, pasangan suami isteri ini sering menggayakan busana yang menjadi tumpuan ramai, kini beliau menggayakan isteri beliau dengan begitu cantik sekali kerana ingin mengikut tema yang diberikan. Hal ini membuatkan ramai yang menanyakan proses beliau untuk menyiapkan busaana tersebut.

Berikutan itu, beliau memuat naik rakaman isteri beliau yang menggayakan pakaian itu dan beliau berani meletakkan lampu di pakaian isterinya untuk kelihatan lebih menyerlah. Namun aksesori di kepala isteri beliau nyaris membuatkan ‘chandelier’ di majlis itu jatuh di kepala isteri beliau.

Baca ini: “Rakyat Susah Punca Ketagih Makan Luar..”- Hanafiah Bidas Kenyataan Rafizi Ramli Cuba Salahkan Rakyat
Baca ini: “Gi Mana Tu Dato’..”- Selamba Tegur Tengku Ahmad, Tak Sangka Ini Yang Jadi

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen yang diberikan oleh netizen seperti :

@MazzAbdul: suka tgk fatin confident betol dgn semua baju..

@LieyaIdris: cantikla lampu2 kt kain tu.mcm mne boleh ltak lmpu kt situ

@zulia anggun: moga berjaya mnjdi pereka fesyen terkenal

@Elyana: Nih klu aina abdul tgk nihh confirm berkenan ..kreatif gila fesyen diorng

@eykin: wow…yg paling respect siap bawa baby ..terbaik la

@-: ini kalau org takperasan taktahu la

@Ifa_Yiputa® | SIS SUKA REVIEW: hampa dua pling vogue malam event tu..sapa tak nampak hampa dua yg sweet ni mmg muhong sgtla

@Fatin Syahira: kalau aku ka mmg pakai dah…dh mmg suka fesyen² tmbh bollywood tk dak rezeki lagi

@perakVSnegeri9: suka hasil tangan suami ajak ni..cantik²

@Cik Puan Ida Petsitter: Cuba ajar sikit lampu lip lap cam na nak buh?

@pepperoni: luar biase sgt pasangn ni..mmg patut jadi ikon.. semoga bahagia Dunia akhirat Aamiin… comel sgt tang choin2

@Sleeping Beauty: cantek & kreatif… mcm nuget ayamas kt atas kepala ijau tu

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here