Home Viral

“Memang Fly Terus Dik..”- Nyaris ‘Potong Kaki’ Bapa Gara Gara Silap Ramuan Kopi

232
0

Tular di Tiktok dengan sebuah rakaman gadis kecil yang meraih 1.4 million tontonan apabila si kecil itu cuba menjadi anak yang baik dengan menyediakan kopi untuk ayah kesayangannya. Gadis yang berasal dari Sabah itu mendapat perhatian dari seorang artis iaitu Sherry Alhadad dengan mengungkapkan lirik lagu yang dinyanyikan oleh gadis kecil itu.

” ya allah adikkk 1 tin susu kau tuang smua dlm cawan kau bancuh air sikit je weh ingat kan nak buat 1 bala trus .”

Berikutan daripada itu, ramai yang menonton cara penyedian kopi susu yang dibuat oleh gadis kecil itu. Ramuan yang digunakan adalah sama namun kuantiti yang digunakan cukup membuatkan para netizen terkejut dan mula komen di ruangan komen dengan pelbagai komen yang melucukan.

Kopi yang susu yang siap dibuat oleh gadiss kecil itu diberikan kepada bapa beliau yang sibuk dengan joran memancing. Setelah memberikan kopi susu tersebut, si kecil itu menyatakan bahawa kita mesti menghormati orang tua dan harus melakukan apa yang membuatkan ibu bapa senang dengan perbuatan kita dan hal ini melucukan apabila kopi yang dibuat itu membuatkan bapa beliau tersembur kerana terlalu manis.

Baca ini: β€œRespek Lg Polis Trafik..”-JPJ Dikecam Netizen Punca Sita Motosikal Org Awam
Baca ini: β€œHabis 8K Bang..”-Cipta Basikal Pakai Duit Sendiri, Budak 11 Tahun Raih Perhatian Netizen

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen yang diberikan oleh netizen seperti :

@u want matcha: susu 90%,kopi 5%,air 5%. Total= Confident 100%

@𝖁𝖆𝖑 π•―π–Š π•½π–Žπ–“π–† : pandai kau buat kopi susu kumbibi. kalah sudah mamak

@NakamaMalaysia: normal Kopi in kelantan

@ndrrhatrh_: masak telur garam 1 kg dy boh. buat kopi susu habis 1 tin ditaruk. cukup time bapak meninggal awal sbb darah tinggi n kencing manis

@Bakal Jenazah wanita: haritu menu darah tinggi Harini menu kencing manis..

@Leles Koronob 2: AHHH BOGINI LA NGAMM KASI MINUM SAMA YG KURANG GULA DLM BADAN

@Amil: part last takudjut bapak dia HAHAHA

@nananinaz: Ni kopi potong kaki terus

@ΰΉ€ΰΈˆΰΈ™ΰΈ™ΰΈ΅ΰΉˆ: I believe i can fly, nyanyi utk kaki papa, sebab comel kecil ni buat kopi terlampau manis

@missema: trus lekat kncing manis…aku minum skit ja pun sirap bndung..trus lekat kencing manis smpai telan ubat..

@Norizannoriz: boleh potong kaki klu mkn sebulan

@Seifu7790: Ptutnya buat kopi dlm tin tu terus baru meningkatkan keceriaan dalam badan.

@tokeso homestay: ya allah adikkk 1 tin susu kau tuang smua dlm cawan kau bancuh air sikit je weh ingat kan nak buat 1 bala trus rupanya haiyooo

@zaaa cyn: Aku yg seram tengok susu tuuu

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here