Home Viral

“Sebab Boleh Dik..”- Pengantin Tersekat Dalam Kereta Punca Gaun Terlalu Kembang

54
0

Rakyat Malaysia yang mempunyai adat tersendiri pasti terlihat begitu cantik di hari perkahwinan mereka. Pelbagai busana yang direka untuk bakal pengantin bagi nampak lebih cantik dan anggun. Ini kisah yang menjadi perhaian netizen di Tiktok berkenaan seorang pengantin perempuan yang lengkap memakai gaun pengantin utnuk destinasi perkahwinan beliau namun kejadian yang tidak diingini pasti berlaku pada ketika itu.

“Seksa gak kadang2 bile nak cantik ni kan”

Wanita tersebut berani memakai gaun kembang yang berwarna biru cair terlohat cantik berseri dengan gaun beliau serta dandanan yang menaikkan seri pengantin cukup membuatkan ramai terpukau. Namun malang tak berbau apabila beliau ingin menaiki kenderaan miliknya namun tersekat gara gara gaun beliau yang begitu kembang.

Namun begitu, hasil bantuan dari rakan wanita tersebut cuba masukkan pengantin ke dalam kenderaan membuatkan ramai ketawa geli hati kerana gaun tersebut begitu besar. Seteah beberapa minit membetulkan pengantin untuk duduk selesa di dalam kereta, akhirnya pengantin tersebut dapat menaiki kereta tersebut walaupun gaunnya sedkit lari akibat terlalu kembang.

Baca lagi : “Ini Baru Ingat Mati..”- Jemput Rakan Di Klia Pakai Van Jenazah Curi Perhatian Netizen

Baca lagi : “Nanti Saya Pindah Sarawak..”- Rakyat Pahang Minta Tengku Hassanal Ingat Jalan Pulang

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen diberikan oleh para netizen seperti :

@ctiey: nasib baik sanding pkai bju kebaya, ptg bru salin bju gaun kt umh je kalau mcm ni boleh bengkok sikit la besi kecik dlm kain tu,apa nama tah

@Enchek_Bulan: Sekse gak kadang2 bile nak cantik ni kan ,, haha

@itayrah82: dulu berangan nk pakai baju kembang2 time kawin alhamdulillah buat 2 persalinan tahun 2005..tp bila tgk baju2 sekarang..Allah cantik2 la

@Dihalisya: kena blik dgn Hilux la mcm ni

@z: Eh sama la baju nya kita pun pernah pakai design yg sama

@Bunga: mau penuh kereta dia sorang dgn baju diaa tuu.. ganoo pulak keluar kereta ruu

@ShiGold: Pernah macamni jugak tp bukan baju pengantin, baju bollywood nak masuk punya la susah

@HusnaMairah: tapi lawa Gila pengantin..dari baju make up n org dia lawa

@Tash_aliffwt: aq spesis yg xsuka gaun besaq² kedabak tp yg nie lawa gila

@caehah: Aku haritu naik axia wehhh.. laki sebelah nampak tangan ngan kepala jaa, kaki badan tenggelam

@byfilzahnur: Sedih tau tengok dia punya draping lari habis lepas masuk kereta sory wafa. Tak dapat tolong adjust.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here