Home Viral

“Tolong Ambikan Gambar Tu..”- Live ‘Paranormal’ Bertukar Sebak Gara Gara Sekeping Gambar

442
0

Tular di media sosial baru baru ini berkenaan satu live yang meraih perhatian ramai apabila seroang pemuda yang bergiat aktif dalam melakukan live paranormal bertukar hiba apabila salah seorang daripada pengikut Tiktok beliau beliau meminta untuk mengambail gambar ibu beliau yang telah lama ditinggalkan.

“Allahu gambar kak lela tu rindunya ngn arwah. Ustazah lela seorang yg pemurah & baik hati..”

Dalam rakaman tersebut, seorang pemuda meminta host live tersebut mengambilkan gambar arwah ibu beliau yang terlibat dalam satu tragedi madrasah membuatkan ramai mula merasa sebak. Pemuda tersebut dapat menjelaskan dengan teliti kepada host live tersebut keberadaan gambar tersebut membuatkan ramai tidak sangka.

Namun malang tidak berbau, gambar tersebut diminta untuk diletakkan kembali ke tempat itu gara gara pihak polis mula terlibat dan menghalau host live tersebut. Berikutan itu, ramai memberikan komen yang positif dan berharap agar perkara tersebut dapat diselesaikan dengan baik dan jelas.

Baca ini: “Jgn Duduk Rapat Sangat..”- Bengang Ditegur Netizen Punca Wanita Amuk Di Live Tiktok
Baca ini: “Anak Aku Dekan, Anak Kau Bodo..”- ‘Influencer’ Teruja Puji Anak Lepas Anak Dikeji Netizen

Rakaman penuh boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @rosebirumediacom


Pelbagai komen yang diberikan oleh netizen seperti :

@Lela: Allahu gambar kak lela tu rindunya ngn arwah. Ustazah lela seorang yg pemurah & baik hati

@MAMA STORE ENTERPRISE: sedih sgt cerita faiz ni dri smalam follow cerita pasal family dorang.semoga allah melindungi adik bradik faiz.

@qyusry: memang sedih semalam.adik suruh ambil,kakak suruh letak semula.kesian tiger labu.

@neerza: aku pelik knp gambar tu kne letak balik sedangkan faiz yg mintk ..awe tu sesuatu sgt

@Desmond Sat: sedih wei part nie…jatuh air mata tngok live smlm…keluar ja labu dari situ ada bunyi sesuatu marah..

@zaf: bila labu masuk je bilik tu aku dpt rasa ada makhluk yg Kene pasung kat situ

@Jedi.D.Jarvis3773: org baik2 senantiasa diuji demi keimanan yg tinggi menyanjungbyg Maha Esa.semoga dipermudahkan segala urusan.terima kasih semua semangat TigerLabu

@80SEN: agak sakit ye bila awe salah erti dn ckp bapak mmbuat fitnah sdgkn dri dlu bapak xpnh brukkn mne² tmpt dn smlm bapak hny mndgr org madrasah tu crita

@Rahimah Jamal108: samasa labu mula nabuat tinjuan dengar bunyi seren kerita polis rupa nya orang panggil polis kesian labu bemda yg baik pun jadi masaalah mmg sedeh

@Bestmomenttv: hebat dia siap tahu n segar ingatan dia akan kedudukan gambar ..siap ada citer benda lg..sgt² takut

@Marissa: Masalah kt sini kenapa anak tu tak ambil sendiri gambar mak dia?? di larang ke masuk situ?

@K.Yannnn: kalau anak2 arwah menonjolkn diri takut pengkhianat tu hntr pulak sihir tuk fmly anak2 dia…moga Allah SWT membalas perbuatan dia Dunia Dan Akhirat..

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Tiktok dan Instagram

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here